Páginas

sábado, 11 de diciembre de 2010

Jazztel, això ja passa de taca d'oli !

Estimat Jazztel,
N'estic farta, però no una mica, ni poc, estic totalment farta de vosaltres. Estic totalment farta de les vostres trucades i de dir-vos que no.
Estic contenta amb Movistar, sóc feliç amb ells i no cal que sigueu tan pesats (perquè realment no teniu una altra paraula que us defineixi) per demanar-me el canvi de companyia. No em canviaré. Deixeu-vos de trucades i insistir absolutament tant.
Sou molt pesats i realment us esteu passant un munt, vull que em deixeu de trucar, però qui sap què fer en aquests casos? De veritat, no vull que insistiu més, no cal que els teleoperadors que em parlen des de Mèxic em truqueu 3 vegades al dia (com és el cas d'avui), vull estudiar tranquilament i vull contactar amb els meus amics, no amb vosaltres.
Jazztel, o deixeu de trucar i ser tan i tan pesats o realment tot això tindrà conseqüències!
Gràcies per la vostra atenció,
Jenni.

PD: El més segur és que no entengueu res, però sí, és català. És l'idioma que parlem a Catalunya. Si, Catalunya, estem al nordest d'Espanya. Jazztel, o canvieu o crec que les pagareu....

1 comentario:

  1. La pena és que no només és Jazztel, totes ho fan, incloïda Movistar.

    Segueix Jenni!

    ResponderEliminar